Biuletyn Informacji Publicznej

Publiczne Przedszkole Nr 1 w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

specjalista ds. administracyjno - ekonomicznych

Symbol oferty
4/22
Jednostka ogłaszająca
Publiczne Przedszkole Nr 1 w Parczewie Wojska Polskiego 8a 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2022-11-30
Termin składania dokumentów
2022-12-15
Wymagane wykształcenie
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • posiadanie wykształcenia co najmniej średniego i 3-letniego stażu pracy lub wyższego i co najmniej 2 – letniego stażu pracy,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
Wymagania związane ze stanowiskiem
  • praktyczna znajomość zagadnień kadrowo – płacowych (minimum roczna praktyka w obszarze administracyjno – kadrowym lub płacowym),
  • dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, Karty Nauczyciela, przepisów oświatowych i samorządowych,
  • biegła znajomość pakietu MS Office, programu płacowo – kadrowego VULCAN, PŁATNIK; programu SIO, programu sprawozdawczego GUS,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • sumienność, staranność i umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków
  • prowadzenie obsługi kadrowej i płacowej przedszkola, archiwizacja dokumentacji,
  • prowadzenie programu płacowego placówki, sporządzanie listy płac, zapomóg i zasiłków dla pracowników przedszkola,
  • prowadzenie spraw i dokumentacji ZUS dotyczących pracowników i wynagrodzeń pracowników,
  • prowadzenie spraw związanych z naliczaniem zaliczek podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie rocznych rozliczeń tego podatku tj. PIT -11, PIT -40,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
  • prowadzenie rejestru urlopów pracowników, zwolnień lekarskich, świadczeń Lekarza Medycyny Pracy, szkoleń bhp, nadanych stopni awansu zawodowego nauczycieli,
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych Z - 05, Z - 03, Z – 06 oraz wykazów pracowników, którym przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne i nagrody jubileuszowe,
  • prowadzenie SIO,
  • przyjmowanie od intendenta dokumenty związane ze zbieraniem odpłatności za przedszkole, rozlicza go, wypłaca i przyjmuje rozliczenie zaliczek, wydaje i rozlicza intendenta z pobranych druków ścisłego zarachowania,
  • przyjmuje wpłaty i dokonuje wypłat z kasy przedszkola,
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania: czeki gotówkowe, kwitariusze przychodowo – ewidencyjne, KP, KW, kartoteki materiałowe i ilościowo – wartościowe,
  • prowadzenie delegacji służbowych,
  • sporządzanie decyzji pożyczek z ZFŚS, listy pracowników uprawnionych do świadczeń,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z dobrowolnym grupowym ubezpieczeniem pracowników,
  • współpracuje z główną księgową w realizacji swoich obowiązków, przestrzeganie zasad bhp i p poż,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora, wynikające z organizacji pracy przedszkola
Wymagane dokumenty
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 22 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy(Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) tj. imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),
  • Oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
  1. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  3. oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
    • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.
Warunki pracy
  • wymiar czasu pracy – ½ etatu,
  • podstawowy system czasu pracy – 4 godziny na dobę i przeciętnie 20 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 1 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym cztery godziny dziennie,
  • miejsce pracy – budynek Publicznego Przedszkola Nr 1 w Parczewie, ul. Wojska Polskiego 8a, budynek parterowy, stanowisko pracy w pomieszczeniu do którego prowadzą ciągi komunikacyjne umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim, w budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach,
  • wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami zatrudnionymi w Publicznym Przedszkolu Nr 1 w Parczewie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Publicznym Przedszkolu Nr 1 w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi 0, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

Adres: Publiczne Przedszkole Nr 1 ul. Wojska polskiego 8a, 21-200 Parczew w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Publicznym Przedszkolu Nr 1 w Parczewie”.

Przesłać w terminie do dnia 15. 12. 2022r. godz. 14.30 

Załączniki
  • doc 29,5 KB pobrano: 1 raz
  • doc 30,5 KB pobrano: 1 raz

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Klej
    Dodano do BIP dnia 30-11-2022 18:10:35